تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام
سرخط خبرها

طلوع کیان: کامبک خوبی داشتیم|در ست اول و دوم مصدومیت‌ها تمرکزمان را گرفت

  • کد خبر: ۹۷۴۲۲
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
طلوع کیان: کامبک خوبی داشتیم|در ست اول و دوم مصدومیت‌ها تمرکزمان را گرفت
در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال مقاومت یزد بر فولاد سیرجان ایرانیان چیره شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت یزد در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال فرصت داشتند تا با کسب پیروزی، تکانی به رتبه چهارمی خود در جدول بدهند. به‌خصوص این‌که باخت ناگهانی شهرداری ارومیه تغییراتی در صدر جدول ایجاد کرد. با این حال نماینده یزد در تقابل این هفته خود مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به پیروزی سه بر دو رسید و از این رقابت تنها ۲ امتیاز کسب کرد.
مقاومت یزد با این پیروزی ضمن جبران شکست سه بر صفر دور رفت مقابل سیرجانی‌ها، موفق شدند در ست‌های سوم، چهارم و پنجم به امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۶ برسند. فولاد سیرجان ایرانیان هم با ثبت امتیازات ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ در ست‌های اول و دوم، یک امتیاز این دیدار کسب کرد.
علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم والیبال شهداب یزد درباره پیروزی بر فولاد سیرجان گفت: جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم خیلی زحمت کشیدند. ما شروع خوبی نداشتیم، ست اول عابدینی آسیب دید و تمرکزمان را از دست دادیم. تا آمدیم به خودمان بیائیم سلیم چپرلی آسیب دید و از بازی خارج شد. ست اول و دوم ما درگیر آسیب دیدگی‌ها بودیم، چون برخورد در زیر تور زیاد بود.
او در ادامه گفت: با یک تغییر تاکتیک، آنالیز خوب و اجرای خوب بچه‌ها، همت کردند و موفق شدند. مهدی مهدوی یک تغییر تاکتیک داد و بچه‌ها در مسیر سرویس بهتر کار کردند. اینکه کامبک زدیم و بازی ۲ بر صفر عقب افتاده را در نهایت ۳ بر ۲ ببریم نوید روز‌های خوب را می‌دهد. ما به این برد نیاز داشتیم. به تیم حریف هم خسته نباشید می‌گویم بازی خوبی را ارائه دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->